Wake up and feel awesome

Har precis duschat. Nu väntar jag på att mamma och pappa kommer hem så blir det lite käk. Blir ingen utgång för mig varken ikväll eller imorgon, lika bra att vila upp sig helt. Imorgon så har jag hela huset själv så då ska Lisa komma hit så ska vi mysa, bodda kanske kommer hon med om hon mår bättre, för hon har nämligen också 40 graders feber. Haha synd om oss, fast jag har ju fått penicillin så jag mår mycket bättre, bara hostan som sitter kvar nu! Mamma kom hem med 3 feta Marabou till mig också, synd att man inte är sugen längre... MEN nu ska jag sluta babbla på om helt ointressanta saker, får höras senare med lite mer intressanta saker ( tvek på de )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: