5 dagar

Hej! Ska lägga mig i sängen o kolla på film nu, vet dock inte vilken än! Men någon mysig iallfall, om det nu finns mysiga filmer.... Men iallfall så har jag käkat pankakor, bästa som finns. Och träningen gick faktiskt bra idag!
Haha, förresten såg jag nu på facebook att dom KANSKE ska ändra namet "Jullov" till "Vinterlov" för att det är så många invandrare som inte firar jul. Tycker ni att det är rätt? Men det har ju liksom alltid heta Jullov, och måste man ända allt annat för det också? Men jag såg också en som hade kommenterat lite ironiskt " Ska ner och käka min vinterskinka nu". Kommer det bli så? kommer dom ändra namnet på allt eller? Haha jag har ingen aning, men det löser sig nog på nåt sätt, och det kommer nog bli en massor av prat om detta, det kanske bara är ett rykte som går? Det kanske inte är sant alls? Men ni får ha det så bra så skriver jag mer imorgon! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: