10 sanningar

  1. Jag har jätte lätt för att börja gilla en kille
  2. Jag ska operera mitt hjärta i december
  3. Jag känner verkligen att mitt liv suger just nu, ingenting blir som jag vill
  4. Jag har fobi mot fötter, EUW
  5. Jag är faktiskt inte så ofta sur, om jag är det så är jag oftast irriterad på nåt annat. Så jag är ganska glad av mig faktiskt! :)
  6. Jag har jätte dåligt självförtroende
  7. Jag skulle göra allt för någon jag älskar
  8. Mina föräldrar är dom bästa som finns
  9. Ibland kan jag få ångest utan anledning
  10. Jag säger "YEAH" all the time
Ska gå o ta bort sminket och sånt, sedan ska jag lägga mig i sänge, har skit ont i huvet. HÖRS

Kommentarer
Postat av: Alva

Hej, inte för att vara dum eller nåt men du skriver att du är ganska glad av dig. Men alltid när jag har sett dig så är du allvarlig/sur på stan eller nåt. Har aldrig sett dig le i verkligheten, bara på bilder på Facebook.

Ville bara säga det

2011-12-06 @ 15:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: