Far away

Hej o hå!
Idag har jag spelat match med p97, haha förlorade med 1-0. Men vi hade ju spelet kan man säga. Efter matchen stack me and the family till valbo och köpte skor o jackor. Och sen en sväng förbi farmor!
Hann bara komma hem från farmor och då drog jag ner på stan och kolla på bio med världens bästa Emar. Och imorgon har jag studiedag! Perfekt avslutning på helgen.
Jackan och skorna jag fick hem! Jackan är mycke snyggare på!!
Jacka - 1099
Skor - 550
sminket fick jag av farmor när vi kom förbi!
Man har väl världens bästa mamma, pappa och farmor ♥

Kommentarer
Postat av: Tess

vilken affär kommer skorna ifrån?? :)

2011-10-03 @ 12:22:32
Postat av: Lisa.S

Vart är jackan ifrån? :D

2011-10-08 @ 10:13:47
Postat av: Lisa !

vart är jacka ifrån skulle vara jätte snällt om du svara på det, har letat efter en exakt sån där jäääätte länge :(

2011-11-16 @ 16:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: