Inte bästa

Jag är inte på det bästa humöret om man säger så.. Ingenting funkar som jag vill, ingenting blir som jag vill. Kanske glömmer jag allt när jag åker utomlands, eller så blir det bara värre. Vi får vänta och se... :)

Men iallfall, i fredags var det parteyyy. Va en liten chill fest hemma hos Jennifer som faktiskt blev riktigt bra, härligt folk o sånt. Då slutar det bra kan jag säga. Men efter festen så åkte jag, William och Gabriel hem till mig, för William skulle träffa Josefine. Dom drog halv 2 eller nåt sånt. 

Sen så igår så var det internmatch, så vi får se om jag kommer med i gästrikelaget eller inte, HOPPAS! :)
Nu va jag med Jennifer nyss, men hon skulle på dans träning, får se om jag träffar henne ikväll igen och myser lite med ben & jerrys!
Sällan cb...
Lite olika höjder på bilderna, men det sket man väl i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: