Rosa

HEJ!
Var ner en sväng på stan med Ajla igår och fick med mig lite lite smått o gott. Ett linne som jag kan ta med till mauritius, jag åker ju om 1 vecka! :)
Idag va jag med jennifer, vi åkte ner på stan en sväng. Fikade o så.
Söt? Haha tycker den va super söt ja! 
Och sen så köpte jag en kalender också, fast man kan börja skriva i den 2012... Men då kan jag skriva ner läxor och prov och andra småsaker! Köpte en brun BH men den har jag på mig så jag orkade inte ta kort på den. 

Det va de jag fick hem, och lite godis såklart då.. Men nu måste jag städa. HEJS!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefin blogg amanda! Jag undrar om du skulle kunna lägga in bilder när du varit och shoppat? T.ex när du handlat kläder och underkläder! skulle vara jättekul!

Kram Jenny!

2011-10-19 @ 18:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: