Svar

KommentarTid
Alva om 10 sanningar:
Hej, inte för att vara dum eller nåt men du skriver att du är ganska glad av dig. Men alltid när jag har sett dig så är du allvarlig/sur på stan eller nåt. Har aldrig sett dig le i verkligheten, bara på bilder på Facebook.
Ville bara säga det
Haha hejdu! Har ingen aning om vilken Alva det är, skulle gärna vilja veta de! Nja, jag brukar inte gå o le för mig själv på stan bara. Och det är ganska svårt o veta om jag är glad mycket eller inte om du inte känner mig, eller så har det bara varit en dålig dag. Bara det jag tänkte säga. Haha hoppas du ser mig le nästa gång då, om du bryr dig så mycket om de ;) Men eftersom jag är vän med dig på facebook tydligen så kan du ju säga att det var du i chatten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: